بیمار با کلیه بیماری PKD چگونه ما می تواند کمک
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار با کلیه بیماری PKD چگونه ما می تواند کمک
بیمار با کلیه بیماری PKD چگونه می تواند بیمار مبتلا به بیماری کلیوی PKD Ayudarla¿El چگونه ما می توانیم به او کمک کند؟ او یک بیماری کلیوی politiquística بیمار، آن است که 62 سال، سطح کراتینین او در حال حاضر 4.7 .Its علائم بی اشتهایی، از دست دادن وزن، گرفتگی عضلانی و احساس بسیار cansada.Y او دارای فشار خون و دارو او را برای دیابت و کلیه توسعه یافته ahora.Por لطفا، ما در اسرع وقت نیاز انباشت خود را.
با توجه به توضیحات خود را، سطح کراتینین 4.7 خود است، باعث شده است که فیلترینگ، در حال حاضر او وارد شده است مرحله 4 بیماری کلیوی مزمن کلیه است. فشار خون بالا، از دست دادن اشتها، کاهش وزن، خستگی، علائم این مرحله هستند. اما نگران نباشید، این مرحله این است که هنوز در مرحله برگشت پذیر است.
چه درمانهایی برای بیماران با بیماری کلیوی PKD مفید هستند؟
در واقع، تنها یک یا دو نوع درمان به اندازه کافی برای کمک به او نیست. در حال حاضر شما نیاز به یک درمان سیستمیک:
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به مهار رشد کیست.
گیاهان دارویی پزشکی چینی خوراکی، حمام درمانی، ماساژ، طب سوزنی و فتیلهگذاری به ترمیم سلول های آسیب دیده خود را گلومرولی و بهبود عملکرد کلیه.
به علاوه Maikangheji sanqifen به بهبود تعادل ایمنی خود را.
در کوتاه مدت، با کمک درمان سیستمیک، بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است به خوبی contralado و می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز و پیوند کلیه زندگی می کنند.
همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری ژنتیکی، که قابل درمان نیست، اما می تواند بیماران که رنج می برند به یک شانس برای مانند یک فرد عادی با درمان مناسب زندگی کمک کند.
اگر شما علاقه مند در درمان سیستمیک PKD و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت با این بیماری، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا به طور مستقیم menseje را ترک کنند، ما سعی می کنیم برای کمک به همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: